ff een kort berichtje! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu ff een kort berichtje! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

ff een kort berichtje!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

19 September 2006 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje om te laten weten dat alles nog steeds goed met me gaat. Ik kan helaas niet al jullie reacties beantwoorden, vandaar dat ik hier even een korte update plaats. Maar ik beloof dat ik jullie snel allemaal persoonlijk ga beantwoorden, okidoki?

Ik ben ondertussen al rescue diver! En nu dus bezig met mijn master. Ik woon nu sinds 3 dagen in een appartementje in Arguineguin, klein maar leuk! Als ik de deur uitloop is het ongeveer 20 stappen naar de duikschool en de zee! Heerlijk om na 6 jaar in een studentenhuis gewoond te hebben, EINDELIJK de hele koelkast en douche enz voor mezelf te hebben. By the way: Dit wil niet zeggen dat ik jullie niet mis hoor, Nicola, Manon, Bregje.. Niet elke week met de was sjouwen of jezelf een uur proberen te vermaken in de wasserette is ook wel fijn! Het appartementje is helemaal gerenoveerd voordat ik erin kwam, dus mijn keuken is helemaal nieuw, douche, matrassen etc. Wederom fijn!

Heb verder niet zoveel nieuws: Vorige week elke dag gewerkt en op mijn vrije dag van sochtends 09.00 tot savonds 23.00 zitten leren! Maar daarna dus wel mijn rescue gehaald! Ben nog maar 1 keer op stap geweest sinds ik hier ben, dus ik heb mijn leven behoorlijk verbeterd haha!

Oja nog even voor de verwarring, heb er al verschillende mails over gehad: Het abonnement van mijn NL-nummer is nog niet afgelopen. Maar deze telefoon ligt in mijn nachtkastje, dus deze heb ik niet altijd bij en kijk ik ook niet vaak na. De telefoon met mijn spaanse sim heb ik wel altijd bij. Voor mij is smsen vanaf het NL nummer goedkoper, vandaar dat ik daar af en toe mee sms. Je moet op de kleintjes letten als je nog geen inkomen hebt ;-)

Zoals ik al zei, persoonlijke reacties komen snel. Maar ben nu ff bij tante Riek en ome Hans op bezoek. Ik krijg deze week internet in mijn appartemente en mag ome Hans´oude computer lenen, jippieieie! Lieve ome Hans! Dus dan ga ik jullie terugmailen.. Maar nu ff genoeg, heb het erg druk en moet ook veel leren voor mijn Master..

Hasta pronto!
Besos para vosotros!

Ellis

  • 20 September 2006 - 06:33

    Dymphie:

    Hallo Ellis,

    Gefeliciteerd met je rescue. Hebben het hier best wel druk vandaar dat ik nog niet eerder heb gereageerd.Leuk dat je nu helemaal op je eigen kunt wonen. Ik wens je veel succes met je master cursus en ik hoor het wel of je geslaagd bent na mijn vakantie.

    Groetjes

  • 20 September 2006 - 08:57

    Linda:

    Hola mevrouw de rescue diver! Gefeliciteerd en succes met je master! Besos de linda de diving aventuras :)

  • 20 September 2006 - 11:48

    Marleen:

    Hé El,

    Gefelicieer met je rescue. heel veel plezier en succes met je Master! je krijgt de groetjes van Tom. (hij zocht nog een vakantie partner, hij vroeg of ik zin had:)) doeiiiii

  • 20 September 2006 - 12:04

    Elisabeth:

    Klinkt goed allemaal!
    Fijn dat je je rescue hebt gehaald en een appartementje hebt!

    Veel succes!
    Groetjes Elisabeth

  • 21 September 2006 - 06:38

    Carolien:

    He el,

    Ik ben echt jaloers als ik jouw berichtjes lees aan het begin van mijn werkdag op kantoor, bleh!Gaaf dat je je rescue al hebt gehaald. Als ik langskom mag je mij duikles geven, hopelijk gaat dat dan beter dan in Istrië. Dikke kus, Carolien

  • 21 September 2006 - 09:56

    Bregje:

    Hey die El,
    Wat gaaf om te horen allemaal. Ben erg jaloers. Super om een eigen appartement te hebben maar goed je moet nu alle poetsbeurten alleen doen. ;)
    Veel succes met je Master

    Groetjes vanaf de Graaf Hendrik III laan. X

  • 22 September 2006 - 10:19

    Jorine:

    Heee Ellis,

    Gefeliciteerd met je rescue, op naar Master!!
    Je bent goed bezig! zelfs maar 1 x op stap geweest... kan het haast niet geloven ;-)

    succes nog met alles!

    xx jorine

  • 22 September 2006 - 10:21

    Roos:

    Hee Ellis,

    hier dan eindelijke een berichtje van mij. Tis nogal druk geweest hier op de zaak, maar dat is natuurlijk ook wel weer goed. Alles gaat hier zn gangetje, na wat lekkages op t werk... Pui en ik zitten lekker af te wachten op ons huisje en dan eindelijk 1 december verhuizen!
    Ik vind het super dat je je rescue hebt gehaald. veel plezier daar nog en tot snel.
    X Roos

  • 22 September 2006 - 15:26

    Willem:

    Ik wacht op een uitnodiging.. Duikuuuuhhhhh!!

  • 09 Oktober 2006 - 17:54

    Bianca:

    Hallo Ellis! Hopelijk heb je het nog naar je zin daar. Hier begint het kouder te worden, blaadjes beginnen te vallen. het wordt herfst :-). Leuk dat je daar je eigen stekkie hebt. Geniet ernog van de komende tijd. x Bianca

  • 14 Oktober 2006 - 09:25

    Joli:

    Heey Ellis,

    Via je msn-naam kwam ik op deze site terecht, wat super leuk dat je dit bent gaan doen!! Wens je heeel veel plezier!

    Liefs Joli

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 46549

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: