Excuse me! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu Excuse me! - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

Excuse me!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

21 Oktober 2006 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo!

Sorry sorry sorry, ik heb van verschillende mensen commentaar gehad dat ik mijn site niet up to date houd en dat mijn laatste bericht al meer dan een maand geleden is. Maar ik kan het een beetje goedpraten hopelijk met de volgende drie redenen:
- Ik heb het superdruk met mijn cursus, duiken en leren, ik werk de laatste tijd echt gemiddeld 11 uur per dag! En dan thuisgekomen moet ik aan de studie..
- Ik heb nog steeds GEEN internet
- Ik ben al een beetje aan het wennen aan de Spaanse mentaliteit: Manana!

Even de laatste reden buiten beschouwing gelaten, betere tijden in het vooruitzicht:
- Ben mijn cursus aan het afronden! Heb al 5 examens gehaald, heb mijn conditietest gehaald (jawel!!), ben al aardig op weg met mijn skills. Dus ik heb nog 3 examens te gaan, ik moet de duikstek nog in kaart brengen, het eerste hulp plan nog opstellen en de skills nog wat verbeteren en verder nog wat kleine dingen zoals mijn uitrusting op bepaalde diepte met iemand verwisselen etc. Dus nog een week en wat dagen en dan ben ik hopelijk divemaster.
- Ik heb al een internetkabel dus ook internet laat niet al te lang meer op zich wachten..

Dus ik beloof dat er nu echt binnenkort een uitgebreide update komt met foto´s okidokie? Heb gisteren een afscheidsetentje met Olivia en vriendinnetjes gehad, ze vertrekt as maandag voor een jaar naar Londen. We hebben lekker tapas gegeten (lijkt wel wat op mijn afscheidje haha) maar nu echte spaanse tapas met verse vis aan de zee! En daarna lekker wezen stappen, ik kwam om 5.30 thuis.. Dus vandaag lekker uitgebrakt en dat was mijn vrije dag weer haha.

Zoals ik al zei ik mail heel snel een uitgebreide update.

Ik mis jullie!

Groet, Ellis

  • 21 Oktober 2006 - 19:09

    Willem:

    Héhé, eindelijk Ellis weer aan het stappen, zo kennen we je weer!!

    Nu nog de volgende dag dronken van het stappen zijn en een vette kater en dan is het compleet!

    Wanneer komt de uitnodiging om te duiken Ellebel?!

    Dikke kusz + liefs Willem

  • 21 Oktober 2006 - 20:02

    AnnA:

    lieffie ik mis jou!!!!sniksnik!

  • 21 Oktober 2006 - 21:15

    Kimmie:

    he ellie bellie,
    supertof om te horen dat het je zo goed af gaat met je cursussen!nog effe en je kunt lessen gaan geven toch? Ik moet nog 2 weekjes wachten en dan ga ik beginnen porfien!!!
    Superleuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin heb geniet er maar lekker van als je vrij ben.
    tot mails dikke kus kim

  • 23 Oktober 2006 - 06:33

    Lieke:

    fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat de studie ook op begint te schieten.ik mis je wel,maar wie weet komen we een keer langs.xxx liefs

  • 24 Oktober 2006 - 15:13

    Vera:

    mmmmmmmmmmmm echte spaanse tapas mmmmmmmmmm duiken mmmmmmmmmmmmmm lekker weer mmmmmmmmmmmmmm geen internet ( dus ook geen onnodig werk ) RUILEN?! DIKKE KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 46560

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: