just a short notice.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu just a short notice.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

just a short notice....

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

22 November 2006 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje want ik heb begrepen dat er mensen uit het thuisfront zich een beetje zorgen om me maken.. Lieve papa, oompjes en tantetjes, jullie weten hoe wisselvallig ik kan zijn, dus no te preocupes (maak je geen zorgen) om mij!!! Misschien heb ik alles een beetje erg gedetailleerd opgeschreven en precies hoe ik me op dat moment voelde. Het is ondertussen nog 100x verandert maar EINDELIJK weet ik wat ik ga doen, ik sta er helemaal achter en ben erg gelukkig!!! Ik heb ook veel met Dave en Ellen gepraat en snap hun nu ook. Ik zal het snel allemaal (maar dan iets meer to the point haha)vertellen.

Dikke kus van Ellis

  • 22 November 2006 - 00:16

    Ellis:

    Nog een kleine aanvulling..
    TANTE RIEK: VEEL PLEZIER IN NEDERLAND EN GENIET ERVAN!!!! I LUF JOE!

  • 22 November 2006 - 12:35

    Elisabeth:

    Succes met alles daar!
    Liefs Elisabeth

  • 24 November 2006 - 19:15

    Monique:

    Hola Guapissima!!! Que tal??
    Hier in het nog steeds lekkere warme benidorm gaat alles super! Ik werk nog steeds in een nederlands café restaurant de Blauwe Walvis aan het strand. Heb al 6 maanden een super lieve vriend, ehh jah. Leuk om al die berichten te lezen... hoop gauw wat van je te horen. Groetjes aan iedereen!!! besito!!!
    Monique

  • 27 November 2006 - 21:26

    Bart K:

    H L=

    LiV up 2 the max, but take cO2 of youRs11.

    CUBK

  • 01 December 2006 - 15:06

    Lieke Van Loon:

    Hee Ellis! Ik wist helemaal niet dat je in Spanje zat! Wat leuk zeg.. Hoe gaat het daar? En voor hoelang blijf je daar? Ik zelf ben nu alweer 3 maanden op Curacao voor stage en ga 21 jan weer naar huis. Ik heb ook een site dus als je zin hebt kun je wel een keertje kijken:
    liekevanloon.waarbenjij.nu
    Nog heel veel plezier!
    Groetjes Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 46497

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: