tel-nummer - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu tel-nummer - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

tel-nummer

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

22 December 2006 | Spanje, Madrid

Hallo lieve mensen,

Bedankt voor jullie lieve reacties en mailtjes.. En ja, ik moet zo/ma/di gewoon werken zowel bij Dive Academy als bij Los Pescaitos. Dus veel krijg ik niet mee van kerst, maar ik vind het niet erg. Maar ik heb nu lekker twee dagen overdag vrij dus vandaar tijd om wat van me te laten horen, mijn huisje te poetsen etc. Morgen ga ik iets gezelligs doen met mijn lieve prettig gestoorde oomp- en tantetje.. Maar op nieuwjaarsdag is Dive Academy gesloten, dus op oudjaarsavond ga ik stappen!

Ik heb nog een kleine aanvulling. Ik heb een nieuw tel-nummer (voor degene die me willen smsen): 0034 692759672

Mijn vorige Spaanse nummer komt daarmee te vervallen.. En op mijn NL'se nummer kijk ik erg weinig omdat ik de simkaart dan moet veranderen en ik heb het gevoel dat de smsjes daarvan niet altijd aankomen..

Dat was het weer. Kus kus Ellis

  • 02 Januari 2007 - 17:14

    Lorraine:

    Hey ellis
    gelukkig nieuwjaar
    ik ben nu weer in nederland wel weer effe wennen maar dat komt allemaal weer goed ik heb hier nieuwjaar gevierd best leuk ik heb het meeste papier werk al in orde maar moet ook nog een nieuwe verblijfs vergunning aan vragen baal daar wel van ik hoop dat alles nog steeds goed met je gaat en dat je flink hebt gezopen met nieuw jaar tot weer us xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx lorraine

  • 02 Februari 2007 - 13:54

    Rianne:

    Heey allerliefste Ellebel!!!

    Wat lang geleden, ik heb gewoon nog niet eerder gereageerd op je site.
    Hoe is het met je!!??
    Als ik zo de verhalen lees heb je het daar prima naar je zin. You go girl!
    Maar mis toch wel die gekke spontane meid! Denk dat ik je bijna al een jaar niet meer heb gezien ofzo...
    Ik ga zeker wat vaker naar je mailen lieverd.
    Zit je ook nog wel 's op Hyves?

    Hele dikke kus ;-)

    Rianne

  • 02 Februari 2007 - 20:02

    Mirjam Soer:

    Hé lieve Ellis,
    Rianne maakte me attent op jouw website. Ik heb al je berichtjes gelezen. Wat een verhalen, zeg. Wat heb je al veel gedaan en hard gewerkt. Maar dat heeft je dus wel weer een paar mooie duikdiploma's opgeleverd. Gefeliciteerd!Fijn dat je het er nu zo naar je zin hebt. Geniet er maar lekker van.

    Liefs, Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 46515

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: