bericht van El - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu bericht van El - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

bericht van El

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

13 Mei 2007 | Spanje, Madrid

Hallo liefies,

Hoe gaat het met iedereen in Nederland, hoorde dat het mooie weer alweer voorbij is, wat jammer!!

Hier in klein Arguineguin gaat alles goed. Het is laagseizoen, dus lekker rustig overal. Bij de duikschool is vorige week een nieuwe begonnen, dus ik kon wat meer vrij hebben en heb afgelopen week dan ook 4 dagen vrij gehad bij Dive Academy. Heerlijk, had ik ook wel echt nodig zeg. Ben lekker een dagje naar het strand geweest, een beetje verder gegaan met mijn Nitrox-cursus, dagje met tante Riek wezen shoppen, afgelopen vrijdag op stap geweest en gisteren met Dave, Ellen, Dave's ex-vrouw en hun zoontje van 8 en de nieuwe (een ver-Hollandste Noor zeg maar haha hij heet Alf) naar de Gay-Pride geweest in Maspalomas, wat een combinatie van gezelschap zeg. Het was wel leuk, de vengaboys traden op haha was echt lachen. Maar het sfeertje en de mensen bekijken maken het toch wel compleet op zo'n feestje! Vandaag lekker niets gedaan, gemaild, boodschappen, en vooral geRELAXED!

Bij het restaurant is alles nog zo'n beetje hetzelfde. Afgelopen week was het echt heet (Kalima, die hete zand lucht uit Afrika) en omdat ik overdag zoveel vrij had, had ik elke keer weinig zin om daar te gaan werken. Daarbij was ik met mijn hand in een zee-egel belandt, ooh er was een meisje uit Ierland met me aan het duiken en die was hartstikke bang. Was echt niet leuk meer, die heeft eerst mijn linkerhand helemaal blauw geknepen onderwater en daarna met een golf tegen me aangevallen en ik belandde dus met vol met mijn hand in een zee-egel. Ik had wel 30 naaldjes in mijn had, en mijn middelvinger is nog steeds dik. Uiteraard mijn linkerhand, dus in het restaurant kon ik niet veel meer dan met mijn rechterhand wat bordjes uithalen en wegbrengen en wat bestellingen schrijven. Twee dagen daarna hadden we een bootduiken en ik was surface assistent omdat Alf toen begonnen was en hij met Dave de duiken deed. Ik spring van de boot op de kant in de haven om de boot vast te leggen, schaaf ik mijn voet open. En net op een plek waarbij het nu ontzettend zeer doet als ik dichte schoenen (ja.. in het restaurant) aan doe. Dus ik ben al een week kreupel aan het werk daar en ik heb echt overal pijn om 22.00 haha. Dit klinkt wel zielig, maar alles komt altijd helemaal weer goed met Ellis. Want mijn vakantie is toch wel lekker in zicht nu!

Nog twee weekjes bij de duikschool werken en dan komt Willempie! Dan nog twee weken alleen bij het restaurant werken waar ik dan 14 juni ga stoppen. Om vervolgens in de derde week van juni richting NL te komen!

Ale komt maar 1 of 2 weken alleen voor de bruiloft van Carolientje. Daarna moet hij nog terug op zijn paspoort op te halen. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit of ik mijn IDC (instructor Development Course) in Nederland ga doen of in een ander land (Zuid Afrika, Egypte, Australie..)Ik ben nu bezig met wat prijzen vergelijken en mogelijkheden voor Ale om zijn master daar intern te doen, maar dat komt allemaal wel goed. Ik ben er nog niet helemaal uit dus. Maar ik moet me ook minder druk om alles, dus dan komt dan wel weer. Ga eerst lekker 4 weekjes naar Nederland, joehoe!

De week met Nicolle (schaam schaam, ik heb echt TE lang niet ge-update) was erg leuk, ik heb wat foto's bijgevoegd!

Nou het volgende bezoek in het vooruitzicht: Willempie! Jeuj nog twee weekjes. Ga nu snel wat foto's erbij plaatsen en me klaarmaken voor het restaurant :(

Tot heeeeeel gauw iedereen!!! Dikke kus Ellis

  • 13 Mei 2007 - 19:41

    Carolientje:

    He ellie, je beleeft nog steeds vanalles lees ik wel!!! Kijk echt uit naar jouw bezoekje naar NL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt leuk, gaan we allemaal leuke dingen doen. Mail me meteen als je weet wanneer je komt, kan ik meteen mn vrije dagen in gaan plannen want dan is carolientje niet veel meer op kantoor te zien ;)!

  • 14 Mei 2007 - 09:13

    Lorraine:

    hey ellis
    hoe is ie ?
    ik zie dat alles nog steeds goed gaat echt leuk dat je binnenkort naar nl komt
    ik ben nu druk aan het werk in het vervolg het is overgenomen door de mensen van prins heerlijk dus alles is nu een beetje sjieker maar ik leer al een beetje hoe ze het allemaal willen en het keuken personeel van hun is kei lachen echt leuke mensen gelukkig maar mischien kunnen we een x gaan stappen als je hiero bent heel veel plezier daar nog meid en hopelijk tot gauw x lorraine

  • 14 Mei 2007 - 13:53

    Juutje:

    He El,

    Leuk om weer wat te horen.......laat me iets weten als je in nederland bent!!Kunnen we ff bijkletsen kus Juutje

  • 14 Mei 2007 - 18:01

    Lisenka:

    Ha super nichtje,

    Altijd even vrolijk en weer van alles meegemaakt, zie ik!
    Mooi! Hopelijk zien we je ff als je in Nederland bent. Maar maak je niet druk en zorg dat je een leuke vakantie hebt hier en niet afgepijgerd weer weggaat..
    Kuss Paul, Lisenka en Bowen

  • 21 Mei 2007 - 18:43

    Sannie!:

    ellie, kom maar snel naar NL, We missen jou!!!
    Koes San,

  • 26 Mei 2007 - 21:24

    Chantal:

    Hey scheet

    Heb je het nieuws al gehoord we hebben sinds 17/05 weer een prinsesje bij!!
    En ze heet.... Jools!!
    Nou k lees dat je snel naar nl. komt.
    Dan kom ze maar eens vlug bewonderen want ze is net zo knap als Jill hihi.

    Dikke xxxx chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 46506

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: