El= - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu El= - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

El=

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

23 September 2007 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,

Een berichtje vanuit het zonnige Gran Canaria. Ik ben sinds twee weken aan het werk in een restaurantje ´La Paloma´. Het is ook pas twee en een halve week open. Samen met Jenny (uit Equador, het zusje van Veronica die met de Nederlandse Leo getrouwd is en ik ken hen via de duikschool´) ben ik camarera, en er werkt er nog eentje achter de bar. Het is best leuk, alhoewel het nog wel heel wat drukker mag worden! Echt grappig want Jenny komt zo´n beetje tot de helft bij mij haha. Het is wel relaxed want ik werk van 17.00 tot 23.30 ongeveer, in die tijd wordt er ook nog door het personeel gegeten en ik krijg behoorlijk goed betaald. Daarnaast heb ik echt veel vrije tijd nu in tegenstelling tot vorig jaar!! Ik kan het lekker combineren met duiken, strand, stappen, vrienden bezoeken, koffie drinken met tante Riek en ome Hans. Zo fijn. Heb afgelopen week alweer twee dagen gewerkt bij Dive Academy. Dinsdag ben ik met ervaren duikers op Arinaga wezen duiken en woensdag had ik een dsd (discover scuba diving) dus ´lesgegeven´in het zwembad en daarna een duikje in de baai van arguineguin.

Verder heb ik dus ineens lekker veel vrijetijd overdag die ik vanaf volgende week ga benutten door te leren, leren, leren voor mijn instructor development course! Jawel, hij start 31 oktober. Eindelijk zal mijn boekenpakket dan vanaf Engeland via Tenerife as week arriveren.

4 oktober gaan Laura en ik verhuizen naar een ander appartement. We hebben daar ieder een eigen slaapkamer en een eigen douche. Verder internet en een zwembad waar ik NIET in kan staan, haha. En, eigenlijk misschien minder goed, maar 1 minuut van het winkel en uitgaanscentrum..

Dat waren de laatste nieuwtjes wel weer. Ik heb echt geen idee wat ik na de IDC ga doen, maar heb wel erg veel zin in zuid amerika.. Maar ik ben bij Bianc op bezoek, dus dit is niet zo gezellig voor haar. Persoonlijke mails komen!! Maar het gaat veel makkelijker als ik zelf internet heb.

Dikke kus van Ellis

• 23 September 2007 - 07:26

Paul,Lisenka& Bowen:

Alvast succes met je Cursus!
    Kuss

• 24 September 2007 - 07:07

Saskia:

he ellis

leuk te lezen allemaal en succes met je IDC!
    Ik ben afgelopen weekend met Inge weg geweest, weekendje noordwijk en we hadden het nog over de 'breda tijden'. wat is je prive mailadres oiok alweer?

liefs Sas

• 24 September 2007 - 08:46

Marleen:

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je en dat je het er naar je zin hebt. Mark en ik zijn nu ´resceu divers´we hebben een erg leuke vakantie gehad. Hé meis het gaat je goed. Tot mails.
    Groetje

• 24 September 2007 - 11:14

Vera:

en ook een logeerkamer?

• 25 September 2007 - 11:40

Elisabeth:

Hoi Ellis!

Fijn dat je een leuke/relaxtere baan hebt gevonden. En die flat klinkt goed, met zwembad!