I can´t believe!! - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu I can´t believe!! - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

I can´t believe!!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

10 Oktober 2007 | Spanje, Puerto Rico

Laura en ik zijn verhuisd en we hebben zon leuk huisje! Het heeft twee verdiepingen met boven twee slaapkamers en een balkon en een douche. Beneden een grote woonkamer met open keuken een extra toilet en een tuintje! Dus El gaat binnenkort tomaten, aardbeien en aloe vera verbouwen haha. Het is piepklein maar dat lukt wel. We hebben ook nog een klein terrasje buiten met een tafeltje en stoeltjes en een wasrekje. Het is zoo knusjes! Enkele trappen af en er is een groot zwembad, groter dan eerst, deze is veel groter en diep genoeg zodat ik nu kan zwemmen haha. Nog een paar trappen af en je staat in het centrum van Puerto Rico. Iets minder met de muziek ´savonds maar kleinigheidje blijf je houden. Ik ga binnenkort toch eens vragen of ze playlist willen veranderen, iedere avond dezelfde liedjes haha. Maar het is echt super, ik ben zoo blij en kan nog steeds niet geloven dat ik daar woon. Morgen al een week!

Helaas hebben we geen computer, wel internet.. Frusterend haha. Dus sorry dat ik zo weinig mail en mijn bezoekje aan het internetcafe schiet er wel eens bij in vooral de laatste tijd. Verhuizen, Ikea, solliciteren, en als ik savonds klaar ben in het restaurant is het internetcafe dicht... Anyway laat ik binnenkort meer van me weten!!!

Misschien dat er al vermoedens zijn, maar ik ga mijn afspraak om in november terug te komen niet nakomen sorry... Ik weet niets en heb niets gepland, maar ik heb iig voor nu voorlopig mijn plekje wel gevonden!! Ik geniet gewoon van het leventje hier, het sfeertje, het weer.. Alles! Ik blijf dus gewoon even hier. Wat werk betreft, ik werk nog steeds in dat restaurantje met die duitse baas maar ben hier en daar aan het solliciteren. Heb gisteren een gesprek gehad en zij bellen me dinsdag en please keep your fingers crossed, daar zou ik echt blij mee zijn! Jullie horen het wel. Pff had gewoon een sollicitatiegesprek in het Spaans!!!

Anyway ik moet zo weer gaan werken. Velen vragen om mn nieuwe adres, nou bij deze dan:

Ellis Derkx,
App. Las Fresas no. 55,
Avenida de Gran Canaria 3,
35130 Puerto Rico,
Gran Canaria,
Spain

Ja, het appartementencomplex heet las fresas (de aardbeien) dus dan wil ik ze ook in mijn tuin haha!

Tot snel.

Kus kus Ellis

  • 10 Oktober 2007 - 20:54

    WW:

    Ha die El, wat gaaf, je nieuwe appartementje!
    Ik had ook niet anders verwacht dan dat je eht daar weer super zou vinden, en terug naar NL? ECHT NIET! Haha.
    Ik ga ook op reis, 3 weekjes naar India voor een cursus, ook gaaf!

    Dikke zoenen!!!

  • 11 Oktober 2007 - 06:34

    Elisabeth:

    Gefeliciteerd met je nieuwe huis!
    Klinkt leuk!
    Veel woonplezier!

    Groetjes Elisabeth

  • 11 Oktober 2007 - 13:43

    Sanne F:

    Hey Ellis,

    Echt gaaf zo'n appartementje. Wel jammer dat je in november nog niet terug komt, haha. Maar je hebt groot gelijk. Ons mam en Niek zijn nu ook in Gran Canaria. In het plaatje Las palmas of zoiets. Ze vroegen waar jij zat, vonden het wel leuk om een keer af te spreken om wat te gaan drinken of te stappen. Ik heb het nummer van Niek en ons mam naar je mail gestuurd. Ze vertrekken wel al aanstaande maandagavond. Misschien dat je jou mail nog leest voor die tijd.

    Geniet er nog van!!!

    Dikke kus Sanne

  • 17 Oktober 2007 - 09:51

    Vera:

    klinkt goed, leest goed, en als de fresas gegroeid zijn zal het heus goed smaken!

  • 18 Oktober 2007 - 21:27

    Hans Kimmel:

    zat zomaar even te surfen, ben 70 jaar blijf alsmaar zwerven van italie naar frankrijk, iedere keer een maand of 5, ga volgende maand een maandje naar indonesie geen idee of je hier zin in hebt, maar vond het leuk een berichtje achter te laten, het ga je goed, geniet van het leven, doe ik ook gr. hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 46541

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: