Tot over een weekje!! - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu Tot over een weekje!! - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

Tot over een weekje!!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

06 Januari 2008 | Spanje, Puerto Rico

F


eliz ano nuevo,

Oftewel gelukkig nieuwjaar allemaal!!! Hoe zijn de feestdagen bij iedereen verlopen?? Bij mij erg gezellig, moest ook werken maar heb veel leuke dingen gedaan, en het is echt niet normaal hoe vaak ik een of twee uur eerder mag bij Anfi. Dus heb oa een kerstbbq {jawel barbeque in het zonnetje bij Vito, Laura’s boyfriend, op 1e kerstdag} en wat stapavondjes gehad. Erg erg leuk!!! Heb zelfs cadeautjes gekregen van Laura en Vito en Bianc. En van Nils, de gehandicapte man uit Denemarken waaraan Dave en ik vorig jaar een rescuediver cursus hebben gegeven, een fles parfum. Hij komt nog elk jaar 3 of 4x een weekje duiken. Heb echt respect voor hem en ik mag hem heel graag. Verder ben ik nog op stap geweest met de duikschool op kerstavond en 2e kerstdag lekker gechillt bij het zwembad en savonds met pizza en filmpjes ‘gebankhangd’ met twee hongaarse vriendinnen. 27 December was Dave’s verjaardag dus ook nog uit wezen eten met Dave en Ellen en oa Nils, Dokter Paul, personeel, etc, was erg gezellig! Zondag ben ik wezen duiken, laat ik ook nog eens iets goeds doen in deze twee weken tussen teveel lekker eten en teveel alcohol… Maar savonds met Bianc afgesproken en een glaasje met haar blijft nooit bij een of twee dus weer op stap. Wat resulteerde in brak zijn met oud op nieuw. Moest werken van 16.00 tot 0.00 en daarna eerst in ons dublocomplexje feestgevierd. Maar om 0.00 kon ik niemand gelukkig nieuwjaar wensen die niet bij mij was, omdat ik me toen realiseerde dat ik helemaal geen beltegoed had. Jullie weten dat Ellis na enkele glaasjes alcohol nog wel eens een bepaald iemand in Nederland kan gaan stalken haha, oeps dacht ik.. Dus ik kon niemand terugsmsen maar dank je wel voor jullie lieve berichtjes!!! Zijn nog op stap geweest in Puerto Rick en al om 4.15 in bed omdat ik nog gaar was van de vorige dag..
Twee en drie januari was ik lekker vrij. Heb een dag grote schoonmaak gehouden en ben de andere dag met tante Riekje wezen shoppen. Zondagavond heb ik weer een bbq op de duikschool. Heb nu 5 dagen achter elkaar de tarde van 16.00 tot 0.00 Maar mocht alweer twee dagen voor elf uur naar huis, echt niet normaal!!! Dan ben ik di en woe weer vrij, do en vrij nog werken van 08.00 tot 16.00 uur en dan zaterdag.. a Holanda!!!!!!
Ik heb in NL geen movil nummer meer, moet nog ff prepaidje kopen daar. Maar ik land zaterdag 12 januari om 15.50 op Brussel {Dus bij deze Carolientje, alvast, mijn mail komt ook nog } en vertrek op 23 januari *hiep hiep hoera voor tante Annie* om 07.40 va Dusseldorf. Tussenin ben ik op NLse bodem te bevinden : } Wanneer ik mijn nummer weet horen jullie het wel van me! En ik denk dat ik zaterdagavond wel in Beekman te vinden ben!
Tot volgende week!
Kus Ellis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 46524

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: