tijd voor een update! - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu tijd voor een update! - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

tijd voor een update!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

25 Juni 2008 | Spanje, Puerto Rico

Hallo allemaal,

Tij d voor een site-update!! Ik zal beginnen (maar heb afgelopen week al velen gemaild) met een leuk begin. Het gaat heeel erg goed met

me. Toen ik terugkwam uit NL was ik zo verward, zoals iedereen wel weet, en ik werd helemaal gek van mezelf!! Maar goed, al gauw

kwamen Willem en Marion, wat een erg leuke week was. Iets minder leuk met de situatie met Richard op dat moment, maar dat is gelukkig

ook helemaal goedgekomen!! En ik had het ook erg druk die week. Ik had nachtdiensten en verder kwam Ana aan en mijn huisgenootje uit

Hongarije terug. Maar de etentjes, drankjes en duikjes die we gedaan hebben waren wat mij betreft zeer geslaagd. Ooh ja, Marion of Willem

ik ben Marion's emailadres kwijt. Let me know!!

Met Ana heb ik ook een geweldige tijd gehad. We waren bij toeval allebei enkele weken werkloos en daar hebben we een gezellige tijd van

gemaakt!!! Het heeft me echt goed gedaan. Ik het begin was ik echt niet gezellig, volgens mij (sorry An!!), er gebeurde nogal veel en daar

kwam WEER het getwijfel en gepieker bij El. Maar later is het allemaal goedgekomen en ik hoop nog steeds dat je terugkomt Ana!! Dus

eindelijk, is het nu nog wel niet helemaal duidelijk wat ik de volgende maanden voor werk ga doen, maar heb mogelijkheden genoeg. Maak

me er verder ook echt geen zorgen meer om, want ik doe gewoon wat ik het leukst vind! En de receptie kan een goed contract bieden met

vele leuke voordelen, en ik heb verder weer 1x in La Paloma gewerkt en 1x in Los Pescaitos maar vond de duikschool VEEEL leuker dus ik

heb daar alweer anderhalve week gewerkt en vind het zo ontzettend leuk. Ben lekker aan het werk met Dave en Ellen, wat meer vrienden

zijn nu en Richard, ja mijn vriendje. Ik ben zo ontzettend happy. Toch is actiever bezig zijn meer iets voor mij dan hele dag op een stoeltje

zitten, alhoewel ik het in de receptie echt leuk vond ook, is het meer iets voor me als ik wat ouder ben misschien. Het voelt niet eens als

werk echt, lekker duiken, cylindertjes sjouwen ik zit weer prima in mijn vel. Hoef de lijn niet meer in de gaten te houden en de sigaretjes

niet meer te tellen want dat gaat vanzelf allemaal weer de goede kant op. Gisteren heb ik voor t eerst in het Spaans 'lesgegeven', een

discover scuba diver, ging niet echt goed maar meer om het feit dat het een canarisch vrouwtje was, erg grappig maar ze bleef maar kletsen

en ik kwam er gewoon niet tussen!! Maar het was wel echt leuk!! Ik wil voorlopig nog wel wat rondreizen en in verschillende landen werken.

En gelukkig wil Richard dit ook!!

Het is echt zomer al, en je kunt nog wel tot 20.30 naar het strand. Dus als we rond 17.00 bij de duikschool klaar zijn heb je nog bijna een

hele dag!

Ik heb een mooie nieuwe tatto laten zetten. Twee uur pijn geleden, of ja eigenlijk viel het wel mee omdat ik van tevoren twee

paracetamollen ingenomen had :)

Met Richard en mij gaat het heel erg goed. Heb het helemaal gevonden met hem en we hebben het zo gezellig. We leven helemaal samen,

slapen bijna altijd bij elkaar en werken ook nog eens samen. Normaal gesproken ben ik juist DE persoon die enkele avondjes en genoeg tijd

voor zichzelf nodig heeft, maar nu heb k het helemaal niet nodig. We zijn naar de wedstrijden van Oranje geweest in het Nederlandse

winkelcentrum en hadden van nistelrooij shirtjes gekocht hihi. We begonnen met Ana en Jefrey (een NLse vriend van Richard die hier op

bezoek was), later alleen met Jefrey en Richard en uiteindelijk waren Rich en ik nog als laatste over. Was elke keer supergezellig, behalve de

laatste natuurlijk :( Zaterdag zijn we lekker uit wezen eten en daarna Spanje - Italie gekeken, besloten dat we dan maar voor Spanje zijn

haha. Zondag waren we allebei vrij en zijn we naar het strand geweest en daarna doorgereden naar Telde waar we een tentje hebben

gekocht! Want volgende week zondag gaan we bij een meertje in de bergen barbequen en kamperen. Verder zijn we vorige week bij tante

Riek en ome Hans geweest, wat erg gezellig was. Ik ben zo blij met ons tentje, we kunnen ook een keer aan de zee tentje opslaan of waar

we willen. We hebben ook een pomp gekocht en een tennisspelletje. Leuk leuk leuk!

Ons huiscontract liep eigenlijk af, maar ze hadden nog geen nieuwe bewoners (geluk!!) dus heb ik het contract weer voor enkele maanden

verlengd :) Ik baal soms wel van de muziek, maar wil de locatie, ons huisje en het zwembad eigenlijk niet missen voor de zomer!!

Schatjes, ik mis jullie maar ga jullie snel persoonlijk mailen. Carolien als eerste!! Dank je wel voor je superlange mail, hihi echt leuk!! Ben

blij dat alles goed gaat. Ana, ik mail je mijn rekeningnummer nog wel door, ik weet het even niet omdat ik mijn portemonnee ben verloren

en het stond alleen op mijn bankpasje.. Ik heb trouwens nog een hempje van je gevonden, kan dat?? Zwart en loopt beneden uit, hij is niet van Beatrix of Laura. Olga, ik had hier een verjaardagskaartje voor je liggen, maar.. geen adres!! Wonen jullie nog in

hetzelfde huis en tot wanneer, en ik heb dat adres nergens meer.. Sannie ie ie gefeliciteerd met je afstuderen, well done!! Verder Nicolle,

Sanne, Willem, Olga, Marion, GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAGEN. Ik stuur een andere keer een kaartje naar jullie, sorry :Ö Sanne

Fransen, nog geen vakantie geboekt?? Je bent hier welkom dat weet je!! En alle anderen natuurlijk ook.

Hasta la proxima.

Un saludo y un besito. Cuidate para todos.

Ellis xx

  • 25 Juni 2008 - 18:00

    Ellis:

    Sorry heb de tekst niet goed geplakt, hopelijk zijn de lege regels niet al te irritant! x

  • 25 Juni 2008 - 18:35

    Anita:

    Hey El, leuke fotos!!!
    als ik jou verhaal zo lees krijg ik een Gran Canaria moment ha ha, ik heb het met jullie zo gezellig gehad!!!
    Me da mucho gusto que te valla tan bien, te lo mereces, te quiero muuucho y te mando un beso graaande. Y muchos saludos a Richard, Beatrix, Dave, Ellen...Todos.

  • 30 Juni 2008 - 20:09

    Jefkeuh:

    heb ff paar foto's eraf gehaald hoor en je blog gelezen vet toff dat jullie gaan kamperen:)

    bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 46528

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: