last update from the dominican republic - Reisverslag uit Bávaro, Dominicaanse Republiek van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu last update from the dominican republic - Reisverslag uit Bávaro, Dominicaanse Republiek van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

last update from the dominican republic

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

26 Maart 2009 | Dominicaanse Republiek, Bávaro

Hallo allemaal,

1st: see down for english :)

Hoe gaat het allemaal in Nederland? Hier gaat alles goed, ik kan nog steeds niet geloven dat ik hier al bijna een half jaar ben. Ik zou maar enkele maanden blijven, maar zo gaat het wel vaker met Ellis haha. Aanstaande dinsdag vlieg ik samen met Fons van Punta Cana naar Panama en van Panama naar Cancun ;) Jawel, eindelijk naar Mexico!! Ik heb er erg veel zin in. We gaan in Ana's studiootje wonen want Ana gaat bij vrienden wonen. En werk zoeken we wel als we daar zijn want ik heb al ervaring met de verkeerde indruk van een duikschool via internet..

Hier is alles de afgelopen weken (maanden ahum) eigenlijk wel rustig verlopen. Marc is nog geweest en weer vertrokken. Jenny komt voorlopig niet meer terug, helaas. Veel gewerkt, maar ook veel plezier gehad op mijn werk. Ik ben gisteren op mijn laatste dag naar bayahibe geweest en heb in mijn laatste 10 minuten een zeepaardje gezien. Dus nu heb ik alles van mijn lijstje van hier gezien onderwater: dolfijnen, walvis en zeepaardje. En zelfs nog een zwaardvis die niet op mijn lijstje stond haha. Nu hoop ik op bullsharks in mexico!! Fons en ik gaan nu nog een tripje maken van drie dagen en komen zaterdag weer terug. Zondag waarschijnlijk afscheidsbbq en maandag spullen pakken. Dus ik ga er een eind aan breien want we moeten gaan. Dikke kus Ellis

Ik stuur wel weer een update na ons tripje maar put nu veel fotos erop!

ENGLISHHHHHHH

Hello everybody,

how is everybody? I still cant believe Im here almost 6 months now!!My plan was to stay for a few months, but its not the first time like this with Ellis.. Plans will always change jeje. Coming tuesday I go, together with Fons to Cancun. We fly from Punta Cana to Panama and from Panama to Cancun. Im really looking forward for it now!! We are going to live in Ana's studio coz Ana is going to move in with friends in another apto. And Im going to look for a job when Im there. Sometimes you got the wrong impression from a divecenter by internet.

Here everything went ok the last weeks (months ahum, my update is too long ago). Marc came back and left again, Jenny left and is not coming back :(I worked a lot but had also a lot of fun and nice dives. Yesterday I went to the other side of the country and I saw a seahorse!!! Now I saw everything from my list what I wanted to see here: delphin, whale and a seahorse. I even also saw a swordsfish and this was not on my list, jeje. Now I hope to see bullsharks in mexico hiha.

Now Im going to make a small trip with Fons from three days through the country.. We are coming back in Bavaro on saturday. Sunday we probably have a bbq and monday packing or stuff to leave on tuesday jeje.

I have to go now because of our trip. I will put a new update about this maybe later in mexico, lets see.

Ellis xx

  • 26 Maart 2009 - 16:19

    Nicolle:

    ha El!

    Leuke foto's en ben blij dat het goed met je gaat.

    Ben benieuwd wat je plan in Mexico is, Grit en ik vertrekken 22mei voor een rondtripje naar.. jawel.. Mexiiicoooo.

    Is een erg volgeplande reis; maar misschien kunnen we op het einde elkaar treffen? Dan liggen we 2 dagen in de zon @ Acapulco.

    Ik mail je de link wel even van de trip!

    Xx

  • 26 Maart 2009 - 19:49

    Je Tíootjes:

    Hé meissie, leuke foto´s en wat zie je er goed uit!! Helemaal happy! Veel plezier met je tripje en succes in Mexico!! Groetjes aan Fons.

    Besito! MWAAAA!

  • 27 Maart 2009 - 07:19

    Bianca G:

    Hallo Ellis, eindelijk naar Mexico! Veel plezier samen daar. Nu ik zo de foto's op je website zie, wil ik weer terug naar Punta Cana. Echt mooi daar. Geniet van je laatste dagen daar, veel liefs Bianca

  • 28 Maart 2009 - 13:23

    Klaas:

    Hi El!

    Je maakt me weer jaloers zeg met die mooie verhalen, tripjes en foto's. Hier begint de zon weer een beetje te schijnen, EINDELIJK! Meghico, gaaf! Veel plezier en ik lees de berichten wel weer en bekijk de foto's.

    Have fun!!

    Cheers

  • 29 Maart 2009 - 17:07

    Willem:

    Hi El,

    Je ziet er inderdaad goed uit, en zo te horen gaat het zo ook met je!

    Have fun en groeten aan de Fons!

    X, knuf, Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 46512

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: