nieuwe reisblog update :-) - Reisverslag uit Lima, Peru van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu nieuwe reisblog update :-) - Reisverslag uit Lima, Peru van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

nieuwe reisblog update :-)

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

23 December 2017 | Peru, Lima

Dutch: Je kunt me blijven volgen op: https://www.splashpacker.com/nl

English: You can continue to follow me at: https://www.splashpacker.com

Ja hoor, na al die jaren ben ik weer begonnen! Je kunt nu mijn nieuwe reisverslag hier lezen:

http://nl.ellisderkx.com/2017/12/travelling-writing-and-diving-in-between.html

Het gaat over mijn afscheid op de Canarische, een weekendje in Bristol, Engeland en mijn eerste maand in Thailand :-)

Veel leesplezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Oceanie :-)

Recente Reisverslagen:

23 December 2017

nieuwe reisblog update :-)

14 Maart 2017

Old Website - New Website

14 Maart 2017

Old website - new website

28 Maart 2011

some update..

28 Maart 2011

some update..
Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 2004
Totaal aantal bezoekers 46507

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: