nieuwe reisblog update :-) - Reisverslag uit Lima, Peru van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu nieuwe reisblog update :-) - Reisverslag uit Lima, Peru van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

nieuwe reisblog update :-)

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

23 December 2017 | Peru, Lima

Dutch: Je kunt me blijven volgen op: https://www.splashpacker.com/nl

English: You can continue to follow me at: https://www.splashpacker.com

Ja hoor, na al die jaren ben ik weer begonnen! Je kunt nu mijn nieuwe reisverslag hier lezen:

Het gaat over mijn afscheid op de Canarische, een weekendje in Bristol, Engeland en mijn eerste maand in Thailand :-)

Veel leesplezier!!!

Verslag uit: Peru, Lima

Oceanie :-)

23 December 2017

nieuwe reisblog update :-)

14 Maart 2017

some update..

28 Maart 2011

some update..
Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 2004