Een beetje oud, maar finally met de foto's - Reisverslag uit Bávaro, Dominicaanse Republiek van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu Een beetje oud, maar finally met de foto's - Reisverslag uit Bávaro, Dominicaanse Republiek van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

Een beetje oud, maar finally met de foto's

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

01 April 2009 | Dominicaanse Republiek, Bávaro

Beloof bij deze, binnen enkele dagen een update vanuit Mexico incl foto's..

Hallo lieftallig thuisfront,

Ik heb leuk nieuws!!
Fons en ik vertrekken morgen naar Mexico en we willen graag wat
rondreizen naar Belize,Honduras (Utilla!) Guatemala. Nou doen ze bij
al die landen nogal moeilijk wb terugticket, bijv bij aankomst in
Mexico moet je al je retourticket kunnen tonen. Dus zaten we gisteren
ff wat tickets te kijken en vonden we zomaar een supergoedkope vlucht
naar Brussel op 26 juni, na ff nagedacht (en we hadden t er al vaker
over dat we ook wel weer zin in nederland hebben) hebben we besloten
om de zomer naar nederland te komen, voor enkele maanden tot een
halfjaar. Dus wij komen op 26 juni naar Nederland. Dus boek 2 juli
vast vrij voor mijn verjaardagsfeestje ;)))) We willen daarna wel weer
naar een andere bestemming, nog ff kijken waarheen. Fons wil naar zuid
afrika en ik naar autralie maar goed weer een zorg voor later...

Eerst nu naar Mexico. We hebben iig een apto (waar ana inwoonde) maar
willen het liefst veel reizen ook naar andere landen en gewoon beetje
freelance werken op interessante duikplekken. Jullie horen het
allemaal wel weer. Ons tripje hier op de dominicaanse was superleuk.
De eerste dag hebben we 6uur gereden, een vriend van Fons opgezocht in
t noorden. Fons moest daar nog een camera ophalen die zijn vader had
meegegeven aan de moeder van zijn vriend die daar woont. Een
supermooie weg door een mega-palmenbos, canyons en mooie uitzichten.
Daar, in rio de san juan, hadden we een heerlijk hotelletje met onder
ons klotsende golven van de zee, geweldig uitzicht. De volgende dag
zijn we nog naar cabarette geweest, en vanuit daar naar Santo Domingo
over een weg door de bergen met wederom geweldige uitzichten. In Santo
Domingo hebben we heel lekker romantisch gegeten met uitzicht op het
huis van columbus en zaten we stomtoevallig in t zelfde hotel als
ferry met zijn vriendin, dus daar zijn we savonds mee wezen stappen.De
volgende ochtend mooie foto's gemaakt van de stad en de gebouwen.
Daarna weer terug richting Bavaro. Onderweg zijn we nog gestopt bij
grotten waarin ze indianenschilderingen hebben gevonden, echt super
super cool!!!

Zaterdag waren we voor de laatst keer op stap in hotspots, bijna
iedereen was er dus errug gezellig! En gisteren lekker gechillt op het
strand, nu aan het pakken en morgen richting Anita!!

Nou dat was het weer, ik zie jullie allemaal (hopelijk incusief tante
riekje en ome hansjepansje als het allemaal gunstig uit mag vallen met
jullie tickets, ik heb al gemaild!!) binnen drie maanden en jou ana,
over 24 uur!!! En Olga en Johannes, hebben jullie nog een concertje in
nederland op de planning staan, of een vakantietje op zijn minst,as
zomer anders wordt het toch tijd dat we naar de UK komen om de biggest
fan uit te hangen en zodat jullie samen met fons kunnen spelen;)

Dikke kus Ellis

  • 15 April 2009 - 16:51

    Jorine:

    Hé Ellis, hoe gaat ie? gaaf hoor je foto's en relaxte leven daar... heerlijk!
    Nu ik je verhalen lees... guatemala, belize (caye caulker), utila... ben ik ook allemaal geweest, zo gaaf allemaal! als je nog tips wilt hebben over wat je niet mag missen moet je het maar laten weten! Panama is ook super mooi mocht je nog die kant opgaan, ook écht een aanrader!!

    geniet ervan en veel plezier daar! x jorine

  • 17 April 2009 - 19:36

    Je Tiootjes:

    Leuke foto´s!!! en wat zie je er goed uit en Fons ook natuurlijk! Op de 1e foto (samen aan de wijn) straal je!! Zie dat je écht gelukkig bent :)). Geniet ze en een dikke kus. MWA!MWA! Tot heel gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 46490

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: