My last days, Holland here we come... - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu My last days, Holland here we come... - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

My last days, Holland here we come...

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

24 Juni 2009 | Mexico, Playa del Carmen

Hello everybody (ok like usual see down for dutch jeje)

Yeah Dave asked me to put some update, so let's do it. Before not everybody might know I left or I'm back, depends on where this person is... Fons and me are leaving Mexico coming friday and our flights goes to Bruxeles. Willem and Carolien are going to pick us up ;) We're going to spend some time in Netherlands, but we don't have a plan really, so let's see. We might pass by Gran Canaria in September to say hello to a lot of people..

The last weeks in Playa went first very slowly, as we couldnt work much. The one and a half week went really fast, quiet a lot of work in the end, which is good. Before I did some things I really wanted to do. So Fons and me went to see Chichen Itza, I went to dive cenotes which I realllllly enjoyed. It was so nice. Further Fons'friend (my coursedirector) and his girlfriend were here (ferry and estela)for another IDC, so we had some good nights out with them and I did some shopping, beach and cenotes with Estela. I dont know really I didnt do that much. Relaxing as well, another day at work a few dsd's or a few days a open water course. See friends from here. Say goodbye to Ana, now I will see her back in Holland ;) Anyway I put some foto's and will give you another update when Im in Holland. See you guys soon. Ellis xxx

NEDERLANDS
Dave vroeg me om een update dus zullen we dat ook maar even doen. Misschien dat nog niet iedereen het weet maar Fons en ik vliegen as vrijdag van Cancun naar Brussel en komen daar zaterdagochtend aan. Willem en Carolien komen ons ophalen. We gaan wat tijd in Nederland doorbrengen maar hebben verder nog niet echt een plan. Willen graag naar Gran Canaria in September maar daarna wel ergens anders heen. De laatste weken in Playa gingen eerst heel langzaam voorbij, er was bijna geen werk. Nu op het eind toch nog wel aardig wat dsd's en open water cursussen kunnen doen, wel lekker!! In de rustige tijd zijn Fons en ik nog naar chichen itza geweest, ik heb nog cenote duiken gedaan, dat was zo ontzettend gaaf!!! Een vriend van Fons (mijn coursedirector) was nog hier voor een IDC, samen met zijn vriendin (ferry en estela). Dus hebben enkele leuke avondjes met hun doorgebracht. Estela en ik nog lekker wat gewinkeld, op het strand gelegen een cenote bezocht..

Ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal heb gedaan. Gerelaxed, dan waren er ineens weer wat dsd's of enkele dagen open water cursussen. Op het laatst met Ana nog wat dingetjes gedaan en feestjes gevierd, zij is nu in NL dus zie haar daar wel weer ;) Hmm verder dus niet heel veel nieuws. Ik zal er nog wat foto's bijzetten en zie jullie in Holland alweer over enkele daagjes!! Ellis xx