leaving the netherlands again... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu leaving the netherlands again... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

leaving the netherlands again...

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

23 Juni 2010 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal,
Ik zou ff laten weten als mijn ticket geregeld is, nou bij deze dus! Ik vlieg as zaterdag naar de Malediven. Vlieg vanaf Dusseldorf met een stopover in Frankfurt en kom zondag om 09.00 hrs aan op Male (de hoofdstad van de Malediven). Daar moet ik eerst een medische keuring van ongeveer een uur (vorige maand nog bij doctor Paul geweest maar goed) en dan kan ik pas weer verder per watervliegtuig richting Veligandu-resort. Spannend, ik ben benieuwd!! Ik laat jullie weten als ik aangekomen ben!! Maar sommige van jullie zie ik ook nog want ik ben nog niet weg!!! Ellis xx

Oh ja en ik zal proberen deze site weer een beetje beter bij te houden!!!!

  • 23 Juni 2010 - 13:26

    Lieke:

    he el!
    jammer dat je weer gaat en we nog steeds geen tijd hebben gehad om af te spreken. waar ben je momenteel?niet in liessel zeker?of wanneer ben je daar wel dan?

    xxxlieke

  • 24 Juni 2010 - 13:37

    Vera:

    lieverd, ik heb je gemist in B&B, nog kans dat ik je ga zien? dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 46508

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: