back on the island - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu back on the island - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

back on the island

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

26 Januari 2008 | Spanje, Puerto Rico

Hallo allemaal,

Ik ben goed aangekomen. Het is erg warm, het was kalima en ik kreeg daarvan het staartje nog net mee... Droge mond, zand in mijn neus, en mijn werkschoenen die op het balkon stonden te luchten (kan er geen sokken in aan dus kamergenootjes van onze meidenvakanties weten wat dat betekent haha) zijn geel van het zand haha. Ik had mijn laatste nacht niet meer geslapen en in het vliegtuig zat ik langs een man die niet helemaal in zijn stoel pastte en mijn armleuning wel handig vond, dus beetje gesuft maar elke keer als ik bijna sliep schrok ik wakker omdat hij tegen me aanstootte. Dus toen ik geland was liep ik echt rond als een zombie, gelukkig kwam mijn koffer al snel en zat ik al snel bij ome Hansje en tante Riekje in de auto. We hebben eerst nog gezellig wat gegeten en daarna hebben ze me thuis afgezet. Mijn tomatenplantjes lagen op half elf, het enige wat er nog gezond uitzag was mijn aardbeiplant :( Kreeg meteen bezoek van mijn hongaarse buurmeisje en om 17.00 kon ik mijn ogen echt niet meer openhouden en heb ik mijn bedje opgezocht. Toen heb ik tot 14.00 de volgende dag geslapen, echt niet normaal. Mijn langste slaap ever!! Ben alleen om 06.00 opgestaan om te eten haha had echt honger. Toen ben ik opgestaan en heb ik mijn koffer uitgepakt en heel veel wasmachientjes gedraaid, daarna nog gekookt en gegeten met Beatrix,Adam en een nieuwe. Ja een nieuwe op het eiland, haha een vriend van Adam maar ben zijn naam alweer vergeten die was te moeilijk. Pues nada, niet veel nieuws dus want heb bijna alleen maar geslapen haha. Dadelijk ga ik weer voor het eerst werken om 16.00 en morgen ook en ben zondag alweer vrij.

Mijn Nederlands nummer doet t volgens mij toch niet hier, want ik heb een aantal keer gemerkt dat mensen mijn smsjes niet ontvangen. Dus beter naar mijn spaanse nummer: 0034 692759672

Vind het heerlijk om weer op slippertjes naar de supermarkt te lopen, maar heb er echt gemengde gevoelens bij.. Met mijn laarzen naar de Albert Hein was eigenlijk ook wel heel erg fijn..

Tot mails!

Kus Ellis

PS, ik mail snel alle foto's aan de juiste mensen door, Lisenka van jou heb ik er veel. rianne dat filmpje is grappig, die bij iwan en dyenne trouwens ook!!En sommige mensen heb ik gewoon weer niet op de foto!!

  • 26 Januari 2008 - 18:41

    Lieke:

    he el!
    k kan je zeggen dat k je nu alweer mis en uitkijk naar de dag dat je weer in nederland bent want het is toch wel heel leuk met jou...we hebben weer wat herinneringen voor even.
    dikke X

  • 26 Januari 2008 - 20:54

    Johannes:

    He Ellie, mooi om te horen dat je weer veilig terug bent. Mooie verwoording van de laarzen en slippers. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen... Groeten uit UK, ook van Ollie.

    Johnny

  • 27 Januari 2008 - 00:29

    Ellis:

    Sorry Johannes en lieve zus,

    Ik ben jullie helemaal vergeten te mailen en dat was volgens mij nog december dat we ah smsen waren. Wel raar dat we niet weten wanneer we elkaar weer zien. Ik hoor natuurlijk wel via de family, tante Annie en tante Riek hoe het met jullie gaat maar we moeten echt wat meer contact houden eigenlijk!!

    Dus ik mail heel snel.

    Dikke kus Ellis

  • 28 Januari 2008 - 09:12

    Elisabeth:

    Hoi Ellis!
    Was wel leuk om weer even in NL te zijn zeker?
    Succes met wennen/omschakelen!
    Groetjes Elis(abeth)

  • 31 Januari 2008 - 17:56

    De Busjes.:

    Wat een knap nichtje hebben we toch.
    Weet nu eindelijk hoe Jos eruit ziet ha-ha.
    Hij mag er wel zijn Ellisje, past goed bij jou. '

    Veel kusjes van de Busjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 46562

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: