from the Netherlands.. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu from the Netherlands.. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

from the Netherlands..

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

08 Februari 2011 | Nederland, Eindhoven

Nederlands onderaan..

Hey everybody!
Many people ask me and mail what's my plan now. Well, here it is!
I think some of you haven't hear from me since Maldives. So a small update: Sri Lanka was so so nice. The meditation-yogacentre was a big mistake! They didn't teach yoga at all and through circumstances like leeches, annoying locals and robberies) and I couldn't concentrate myself so I decided to go backpacking and it's was wonderfull and I've seen lots of nice places from Sri Lanka..
Now I'm already more than a month in Europe, had a nice time in Gran Canaria and in Holland. It's time for me to leave again and go on some new adventure :-) Next week I'm off to visit Beatrix in Budapest and on the 27th I will leave to New Sealand. Gonna find a nice play to stay a while and try to find some job in hospitality again. Any advises from people who've been there are welcome :) As well somebody knows any divecenters in the north?? Just in case I start to miss diving again..
Well miss you Puerto Rico and my uncle/aunty :( Once I come back to stay :-) Flacita yo te escribo en Espanol pronto. Cuidate mucho y un besito!
Beatrix and Hungary I see you soon :-)
Take care, Ellis xx

Hallo allemaal!
Even een update over mijn plannen!
Ik ben alweer meer dan een maand in Europa. Voor degene die ik nog helemaal niet gezien heb: Sri Lanka was erg leuk. Het yoga-meditatiecenter was een grote fout! De mensen waren daar helemaal 'gebrainwashed' en ze gaven geen yogales meer en er zaten bloedzuigers en lokalen die je lastig valden..! Ik kon me daar dus echt niet concentreren en voor mij was het te zweverig en ik wilde een leuke vakantie na 6 maanden op de Malediven te hebben gewerkt dus ik besloot te gaan backpacken en dat was super! Sri Lanka is een onwijs mooi land met ontzettend lieve mensen.. Ik had het geluk dat ik mijn duikbagage op de luchthaven had gestald!
Doordat mijn computer terug moest naar de mediamarkt, ben ik iets langer dan gepland, gebleven. Maar een leuke tijd hier en op gran canaria gehad. Maar het is weer tijd voor El om te gaan, dus ik ga as maandag naar Budapest, bij Beatrix op bezoek en daarna vlieg ik de 27ste naar Nieuw Zeeland. Ik ga er een leuk plaatsje zoeken om er een tijdje te verblijven en even in de horeca te werken. Zijn er nog mensen die daar geweest zijn met tips? Of kent er iemand duikscholen in het noorden? Voor het geval dat ik toch het duiken ga missen..
Nou, de meesten van jullie zal ik nog wel zien. Donderdag bij Beekman dan? Of in het weekend nog in Eindhoven?
Olga, wanneer kan ik je het beste bellen??
Ellis xx



  • 08 Februari 2011 - 21:43

    Tante Mien.:

    Wauwwwww Ellis toch naar Nieuw Zeeland! Ik hoop dat je 'n geweldige tijd daar hebt.Geniet er maar van. Ik vind het wel jammer dat we je hier weer moeten missen. We houden contact via de mail.
    Mooie foto's bij gevoegd!

    Heel veel groetjes van ons.
    Knuffel en 'n dikke kus.

    Ome Piet en Tante Mien.

  • 11 Februari 2011 - 07:07

    Nancy (breda):

    Hey Ellis,

    Ik ontvang zo af en toe nog es wat updates van je leventje. En het klinkt allemaal super zeg!! Echt een relax leventje leidt je. Je doet alleen maar leuke dingen. Gaaf hoor!
    Ik lees dat je als je in NL bent je in Eindhoven bent te vinden. Wat grappig... Ik werk in Eindhoven in de binnenstad. Ik heb bij de vorige keer dat je in NL was gedacht, om es langs te gaan in het cafe waar je toen werkte. Maar dat is er toen niet meer van gekomen.
    Leuk om zo af en toe iets van te lezen. Have fun Down under!

    Groetjes Nancy
    (oud collega van Diving Adventures :-) )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 46481

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: