El in Gran Canaria - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu El in Gran Canaria - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

El in Gran Canaria

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

10 September 2006 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo allemaal,

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Hier gaat het primaaaaaaaaa!

Ik heb mijn eerste week bij Dive Academy erop zitten en zoals ik al gemaild had het was even wennen, maar het is nu erg leuk. Ik heb vandaag lekker een dagje vrij. Ik ben bij Michel Mennen (waar ik in December gedoken heb) van Let´s go diving, de boot wezen kijken die hij nieuw heeft voor zijn duikschool en die is erg mooi. Dadelijk ga ik lekker eten met tante Riek en ome Hans.

Gisteren heb ik, jawel in één duik 9 manta´s gezien, echt SUPERGAAF!!!! (meiden van Diving Adventures: ik had jullie het liefst meteen willen bellen haha) Die beesten zijn echt prachtig om te zien. We gingen twee duiken maken in het noorden van het eiland. De eerste duik was al best leuk ook daar zat veel vis, ik had nog nooit in het noorden gedoken. Toen iedereen zijn/haar uitrusting aan had stonden we klaar om naar de zee te gaan, staat er ineens een motorrijder langs te kant te zwaaien, was dat ome Hans haha. Dat was ook leuk, hij was met vrienden aan het touren en wist dat ik in het Noorden ging duiken dus zijn ze daar heen gereden. Na de eerste duiken lekker geluncht op het terrasje en toen naar de volgende duikstek waar dus kans op manta´s was. Maar 9 dat had niemand verwacht en niemand gelooft als dit voor de duik verteld was.. Gaaf dus.. Eerst zagen we er twee over ons heen zwemmen, we moesten heel stil op onze knieeen op de bodem en toen ineens kwamen er 7 (wel iets kleinere) voorbij. Whooooow dat was cool, en mijn hoogtepunt van mijn eerste werkweek haha. Na de duikdag hadden we een bbq op de duikschool met de groep die er die week was, van een duikschool in Londen. Ook erg gezellig.

Verder mag ik morgen het appartement in Arguineguin gaan kijken, dus daar ben ik ook benieuwd naar. Verder heb ik niet zo heel veel nieuws. Want voor mensen die niet van duiken houden is dit misschien al een saai berichtje haha. Ik ga nu eten, cheers!

Tot mails/bels/sms!

Groet, Ellis

PS De foto´s van de afscheidsavond staan nu op de site, maar mijn camera was net nieuw en nog niet zo goed afgesteld toen, oeps.. vrouwen en techniek ;-) Dus mijn excuses als ze wat wazig zijn, heb ze by the way niet allemaal erop gezet! Grtzzzz

  • 10 September 2006 - 18:20

    Nicolle:

    Oh El, ik ben helemaal jaloers op jouw leventje nu! :O

    Wat super gaaf om de hele week in die mooie waterwereld te vertoeven: heerlijk!

    Geniet er maar van :)

    Hier blijft het normale leventje gewoon zn gangetje gaan: geen tropische temperaturen, iedere werkdag naar kantoor en Manta's zijn nog steeds niet aanwezig in dit kikkerlandje ;)



  • 11 September 2006 - 08:33

    Linda:

    Whaaaaaa wat gaaf, 9 manta's!!!!! Zo ben echt heel erg jaloers op je nu, en de andere van diving adventures denk ik ook wel :)! Geniet ervan daar, liefs en kus Lin

  • 11 September 2006 - 18:34

    Kimmie:

    he ellis,
    Echt coool dat je het nu al zo gaaf heb daaro!
    Ben benieuwd als dat ik hier wegga dat ik ook kan zeggen het duiken was echt vet en ik manta's gezien!!(denk k nie)
    maar het idee is gaaf!!
    Meid geniet ennu carpe diem!! alles gaat goed word alleen zo dik van al dat bier hier haha.
    dikke kus en ciao

  • 12 September 2006 - 07:23

    Wesley:

    Hey Wangie!
    Wat supergaaf weer van je!
    Wat word jij later een intressante oma :P
    Heel veel plezier daar nog!
    Groetjes Wesley

  • 18 September 2006 - 12:45

    Jan``de Verloofde``:

    Hey ellie.. het is nu maar saai bij de Beekman;)

    Ik wens je er nog heel veel plezier.. en dat je maar niet verdrinkt want dan kunnen we niet meer trouwen:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 46727

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: