Ik kom eventjes!! - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu Ik kom eventjes!! - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

Ik kom eventjes!!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

19 April 2008 | Spanje, Puerto Rico

Hallo allemaal,

Jeuj ik kon het niet laten om een ticket te boeken! Het feit twee en een halve week vakantie en mijn vriendjes, vriendinnetjes en familie toch wel missen.. En ik vond een goedkope heenvlucht, dus die heb ik maar geboekt. Nu heb ik nog geen terugvlucht, dus iedereen verklaart me hier nu voor gek, maar ik wilde gewoon gaan en ik vind heus nog wel een terugvluchtje.

De andere 10 dagen holidays vermaak ik me hier prima!! Heb lekker gerelaxed, mijn eerste dag lekker grote schoonmaak gehouden, tweede dag naar het strand, derde dag wezen shoppen, gisteren bij tante Riek en ome Hans op bezoek geweest, daarna bij Richard geslapen, hij is zo muah muah muah.. Vandaag ben ik lekker wezen duiken en het was echt relaxed. Ik was alleen met Richard en een Nederlands meisje van 16, ze woont in Noorwegen maar gaat nu voor 3 jaar hier naar een Noorse school. En als ik terugkom wil ik echt meer gaan duiken, vind het weer helemaal fijn en relaxed. Maar dat zal ook wel want Willem en Marion komen duiken en Ana komt cursusjes doen!! (Willem > Dave vroeg hoeveel gelogde duiken je hebt, misschien we wrakken in Las Palmas duiken maar je moet wel echt genoeg ervaring hebben daarvoor dus laat t me snel weten)

Na het duiken is Adam nog ff op bezoek geweest. Beatrix is gisteren naar Hongarije vertrokken en ze heeft alle spullen hiergelaten omdat ze bij ons komt wonen als ze terugkomt na 2,5 week. Ik heb alles in de tweede wc gezet totdat ze terugkomt haha. Laura is zwanger maar woont nog wel 2 maanden hier en Ana komt. Dus dat wordt een gezellig kippenhok met 4 meiden!

Later heb ik nog tot 19.30 op het balkonnetje in mijn bikini in het zonnetje gezeten, heerlijk! Zit er nu nog met een hempje aan *ivm de internetconnectie op het balkon haha* en het is al 22.00 uur!!

Anyway ik land dinsdag op woensdagnacht om 01.00 uur in Luik en papaaa komt me halen. Tot snel amigos en ik ga nu maar even terugvlucht boeken!!

Hasta muy pronto!!!!!!

Besito Ellis

  • 19 April 2008 - 20:48

    Rianne:

    Heeey muts ;-)

    Dat verklaart waarom ik niks meer heb gehoord. Hahaha. Ik maar wachten op je telefoontje op vanavond te gaan stappen, maar nee hoor, niks gehoord. Nu snap ik het!
    Voor hoe veel dagen kom je naar NL?

    Dikke kus

  • 19 April 2008 - 23:54

    Olga:

    Heu Ellis!
    Leuk leuk. Klink allemaal gezellig daar!
    Veel plezier in Holland!
    Liefs! xx

  • 20 April 2008 - 10:02

    Busjes.:

    wat leuk Ellis.
    Heb je tijd en zin ,je bent van harte welkom, geen tijd, begrijpen we ook. Veelplezier in hollanda.en maby tot ziens.

    Dikke kus.

  • 20 April 2008 - 10:22

    Willem:

    Heeeeeeeey Ellebel, dat is cool!! Kunnen we nog langer leuke dingen doen!!
    Ik zal ff sms-en ivm de duiken, lijkt me wel erg cool en wij gaan lekker veel duikjes maken daar!!

    Muchas Besos Willem & Marion

  • 20 April 2008 - 18:02

    Elisabeth:

    Veel plezier in NL!
    Groeten aan je vader.
    Liefs Elisabeth

  • 21 April 2008 - 07:45

    Lieke:

    he el!

    echt kei leuk dat je weer even naar nederland komt,je kunt altijd bij ons logeren als je wilt.laat maar weten als je tijd hebt of wat je plannen zijn.vind het super je weer te zien.als je tijdig weet wanner je terug gaat kan ik je mogelijk wel brengen.
    tot woensdag.

    xxx

  • 21 April 2008 - 19:07

    Klaas:

    Hey El,

    Damn Ellis weer even the Flatland! Gezellig! Tof, maar wanneer? Ik kan het nergens terug lezen.. Komt goed, we zien elkaar!

    Ciao

  • 23 April 2008 - 15:30

    Ellis:

    Ja Klaasie, even voor alle duidelijkheid ik ben er al. Ben vannacht aangekomen en blijf ongeveer een weekje ooooh ik moet nog steeds een terugticket boeken!! Het was alweer gezellig bij de Beekman vanmorgen :)

    Kus El

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 46504

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: