hoi hoi - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu hoi hoi - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

hoi hoi

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

08 September 2007 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,

Goh de tijd vliegt zeg! Was gisteren alweer een week hier. Ik veel leuke dingen gedaan. Zaterdag lekker chill gedaan met tante Riek en bij ons favo italiaantje gegeten aan het strand. Zondag heb ik mijn big dive bag bij de duikschool gedropt en met mijn even grote koffer bij Laura ingetrokken. Echt gezellig is het daar, en ben nu al verslaafd aan ons balkonnetje! ´sAvonds hebben we lekker bijgekletst en zondag op het strand gelegen. Maandag had ik een dagje Arguineguin waar ik bijgekletst heb op de duikschool en vervolgens teveel bekenden tegenkwam (oud collegaatje, oude buurvrouw, oude huisbaas, mensen van restaurants naast de duikschool), tja het blijft een dorp. Daarna ben ik gaan eten bij Bianca, mijn onderbuurmeisje van voorheen, en wederom bijgekletst! De volgende dag hebben we Gerard opgezocht en savonds ben ik op stap geweest met Bianc en twee ex-collegaatjes, dit eindigde met pas om 07.30 in bed liggen was behoorlijk brakjes. De dag erna Alba´s huisje gekeken, zij woont in het gebouw naast me. Zij is het meisje die alle tijd samen met mij bij Los Pescaitos heeft gewerkt, kleine meisje uit Paraguay. Vroeg naar bed gegaan en por fin donderdag twee mooie duiken gemaakt en een vlinderrog gezien!

Verder werk.. Ik ga vandaag met Dorin mee naar Anfi hij heeft daar gewerkt en we gaan ff met zijn manager kletsen. Anfi is dat megaresort aan de andere kant van de baai vanaf Los Pescaitos (voor degene die hier zijn geweest). Gisteren ben ik op gesprek geweest bij Neckerman voor hostess, maar ik ga het niet doen. Want je tekent een half jaar contract dan, daar kom je niet onderuit omdat je op cursus moet in Mallorca. Na dat half jaar ga je naar een andere bestemming. Maar ik wil graag tijd over hebben hier om te duiken, dus dan is horeca toch wel makkelijker! En daarnaast wil ik ook geen half jaar hier blijven. Verder gaat Los Pescaitos volgende week weer open, dus daar zou ik kunnen werken. En gisteren belde Leo, een Nederlander die ook duikt, me dat hij een restaurant wist waar ze ´camareras´ zoeken, dus dat komt wel goed met werken weer.

Morgenavond heb ik een bbq op de duikschool, heb er wel zin in das altijd supergezellig. Ik zet snel wat nieuwe foto´s op de site van mijn nieuwe omgevinkje. 31 oktober start hier een Instructor Development Course dus misschien dat ik m toch ga doen. Ik weet het allemaal nog niet zo goed, weet ook niet hoe lang ik blijf. Maar als ik de IDC doe, kom ik daarna wel weer terug...

Dus we zien het allemaal wel weer ;)

Ik mis iedereen wel, wat was het toch weer leuk!!

Groet, Ellis

  • 08 September 2007 - 17:16

    Elisabeth:

    Hoi Ellis!

    Leuk weer te horen hoe het daar gaat.
    Ook heel leuk dat je Olga's afstuderen nog hebt kunnen meemaken.
    Succes met inburgeren/wennen!

    Liefs Elis

  • 09 September 2007 - 08:44

    Lisenka,Paul &Bowen:

    Wij missen jou ook!
    Zo te horen heb je de draad alweer aardig opgepakt.
    En het klinkt allemaal even leuk en gezellig..
    Nog bedankt voor de mooie kaart! Bowen heeft een hele leuke verjaardag gehad.
    Kussjes van ons

  • 09 September 2007 - 09:56

    Carolien:

    Hey Ellie, fijn om te horen dat je het daar ook weer leuk hebt. Als ik jou was zou ik idd die ICD gaan doen, heb je dat toch mooi in je pocket! Geniet ervan! PS: ben je Alejandro nog tegengekomen? Ben echt benieuwd wat hij zegt. xxxx carolien

  • 20 September 2007 - 11:45

    Vera:

    tja toch net zo nieuwsgierig als de rest! dikke kus

  • 21 September 2007 - 12:18

    Arnt:

    Kwam deze site tegen via je hyves, als ik dat allemaal lees kan ik niet anders dan jaloers blijven hoor :P

    Leuk je gesproken te hebben op de kermis en ik zal je belevenissen hier eens blijven volgen!

    Veel plezier !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 46543

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: