kom naar NL op vakantie :) - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu kom naar NL op vakantie :) - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

kom naar NL op vakantie :)

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

03 December 2007 | Spanje, Puerto Rico

Hallo allemaal,

IK HEB LEUK NIEUWS!!

Ik heb van 12 tot 25 januari vakantie dus ik kom 10 daagjes of misschien twee weken naar NEDERLAND op vakantie! Ik laat nog wel weten wanneer ik precies kom als ik mijn ticket heb. Maar het is echt een leuke verassing want het is al over een dikke maand! Ik hoop dat we veel leuke dingen gaan doen. Lisenkaatje, zwem je nog met Bowentje??? En jammer dat het geen Liessel kermis is haha!! Maar vast wel een gezellig weekendje bij Beekman :)

Zou er een tantetje van me dit ook tegen mijn pa kunnen vertellen???

Ik stuur jullie snel een mailtje.

Dikke kus Ellis

  • 03 December 2007 - 21:37

    Nic:

    Lieverd,

    dat is zeker mooi nieuws!

    Ik kijk er nu al naar uit :)

    Dikke kus

  • 04 December 2007 - 10:35

    Willem:

    Hey Ellebel, dat is leuk!!
    Vakantie in Nederland, klinkt wel raar hoor..
    We horen het wel als alles definitief is, kun je lekker even "overwinteren" in Nederland en voelen hoe koud het daar is!

    Dikke zoenen! Willem.

  • 04 December 2007 - 10:54

    Lisenka:

    Jazeker Ellisje, zwem ik nog met Bowen!
    Heel leuk dat je weer komt!
    Gezellig! Kom je weer eten?HiHi...
    Tot gauw! Grtz P,L&B.

  • 04 December 2007 - 14:08

    Grit:

    Joehoe!!!!!!!!!! Gezelli El :-)
    xxx

  • 06 December 2007 - 11:51

    Sannie!:

    Ellie, laat even weten wanneer je precies komt,kunnen we een etentje regelen, gezellie!!!

    gezellig leuke dingen doen met ellie!

    Koes San,

  • 12 December 2007 - 11:59

    Lieke:

    he meis!
    dat is inderdaad kei leuk nieuws.ik hoor het wel als je de data weet.misschien kan ik je op komen halen ofzo.
    dikke X karlo en lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 46483

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: