Het vervolg... (Oh nee, beekman is beter ;-)) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu Het vervolg... (Oh nee, beekman is beter ;-)) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

Het vervolg... (Oh nee, beekman is beter ;-))

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

17 November 2006 | Spanje, Madrid

Het weer het is nog steeds 27 grados!

Hola chicos y chicas!

Ellis otra vez!!

Hallo hier ben ik weer. Ik heb nu veel tijd en nog maar 2 weken internet in mijn appartementje (omdat ik 1 dec ga verhuizen) Dus zal ik maar eens flink gebruik van maken en alle schade inhalen van klachten dat ik te weinig van me liet horen ;-)

Vanavond dacht ik, ok ik woon per 1 dec in Playa. Dat is nog iets meer dan twee weken. En ik heb geen werk voor t moment. Ben ik beneden naar een restaurantje hier aan de zee gelopen. Ik: 'Hebben jullie nog mensen nodig??' 'Ja kun je nu beginnen?', zei de manager als grapje omdat het zo druk was. En daarna serieus: 'Begin morgen maar proef om 12.00 uur. Trek een witte blouse aan, een zwarte broek en zwarte schoenen.' Dus ik terug naar mijn appartement, om te kijken wat ik daarvan aan kleren heb... Alleen een zwarte broek haha. Dus ik in mijn zwarte broek, een wit t-shirtje met driekwartmouw en cremekleurige sportschoenen teruggegaan.. Ok ik heb geen blouse en geen zwarte schoenen maar ik kan wel nu beginnen als je wilt. Dat vonden ze wel grappig en heb ze driekwartier meegeholpen, daarna was het al een stuk minder druk. Mag morgen dus in die outfit terugkomen haha. Dit ga ik dus waarschijnlijk na 2 weken opzeggen omdat ik dan naar Playa verhuis..


Bovenstaande heb ik twee dagen geleden al getypt, maar toen lag mijn internet er ineens uit :( Dus vandaar dat ik m nu pas op de site zet. Ik heb inmiddels al twee dagen voor het restaurantje gewerkt en het is best leuk. Maar lieve mensen, ik heb wel heel veel nieuws in een korte tijd en misschien zijn jullie mijn gegezever wel even hartstikke zat dus dat was het weer zover. Ik denk dat jullie iig weer goed op de hoogte zijn.. Jullie horen het wel weer, heb waarschijnlijk volgende week alweer een hoop nieuws.

En Carolientje.. Ik kijk uit naar 27 januari! Werk dan iig niet meer 6 dagen van 08.00 tot 19.00 dus ik heb hoe dan ook tijd voor jullie en ik ga ervoor zorgen dat je dit keer wel een introductieduik gaat doen. Eerst rustig aan in het zwembad en dan vind je het hartstikke leuk in de zee, seguro!

Besos para todos.

Groet, Ellis

  • 18 November 2006 - 00:26

    Juut:

    He El,heel veel succes met het vinden van een leuk baantje!
    Hier alles top in Australie.....kus juut

  • 18 November 2006 - 22:25

    Kimmie:

    he ellie bellie,
    nou iig aanbiedingen genoeg voor je en grappig dat je precies om mn verjaardag gaat verhuizen. heel veel succes met het afronden van al je cursussen!! hoop zelf van de week ook klaar te zijn met mn padi,
    ciao chica kus uit aruba

  • 19 November 2006 - 14:09

    Chantal:

    Hey scheet,

    Ik dacht laat ik ook eens wat schrijven, want ik hou het wel bij hoor wat je daar doet hihi
    Maar hier maken we alleen lang niet zo veel mee als jij daar.
    Alleen dat mijn buik en jill harstikke hard groeien hihi.
    Wel fijn dat je nu toch nog werk hebt he mooie lullos daarzo.
    Nou meis ik wens je alle goeds en genieten daar he.

    dikke knuffel chantal & wilco

    en een dikke x van Jill

  • 22 November 2006 - 12:56

    Vera:

    Wat een ervaringen allemaal, toch een troebel wereldje die duikwereld! maar ik lees wel dat je het voor jezelf goed helder maakt voordat er grote beslissingen vallen. Heel veel succes verder. Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 46634

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: