even voor de duidelijkheid... - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu even voor de duidelijkheid... - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

even voor de duidelijkheid...

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

09 April 2008 | Spanje, Puerto Rico

Hoi allemaal,

Even een kleine mededeling om verwarring te voorkomen!! Nee Anna, ik ben niet in Nederland hahahaha. Als ik in NL was, dan wisten jullie dat ECHT wel!

En het is ook nog niet zeker dat ik kom, aangezien ik weiger belachelijke prijzen als 400 euris voor een weekje NL te betalen. Maar met een stopover bij mijn Canarisch vriendinnetje, Olivia, in Londen voor enkele dagen, lijkt het allemaal stukken goedkoper te worden. Maar de ticketprijzen veranderen om de paar uur en ben flink aan het zoeken en als k iets vind horen jullie het van me, METEEN!! Maar tot nu toe is niets zeker en mijn daagjes in Budapest gaan zeker niet door. Beatrix zie ik hier al genoeg :) Kus Ellis

  • 10 April 2008 - 19:20

    Lisenka:

    Hopelijk kom je een weekje over...gezellig!Wij zijn dan wel een weekendje weg van 18 tot en met 20 april.
    Grtz Lisenka

  • 12 April 2008 - 13:10

    Iwan:

    met wie moet ik dan stappen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 46548

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: