Nederland in het vooruitzicht - nog twee weekjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu Nederland in het vooruitzicht - nog twee weekjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ellis Derkx - WaarBenJij.nu

Nederland in het vooruitzicht - nog twee weekjes

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

03 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal,

Een berichtje van Ellebel. Ten eerste, ik heb een ticket! En jawel, ik vlieg op 17 juni van Las Palmas naar Dusseldorf. De planning is om iig een maand tussen mijn vrienden en familie te vertoeven en daarna zie ik wel weer. Alejandro komt iets later en blijft tot na de bruiloft. Daarna zien we wel. Misschien dat we nog voor een half jaartje ofzo teruggaan naar Gran Canaria of meteen ergens anders heen. Mijn motto is: niet teveel plannen en we zien wel!

Heerlijk ik heb al vakantie! Donderdag mijn laatste avond bij het restaurant gehad en ik ben al een week gestopt bij Dive Academy. Maar afgelopen week iedere dag gedoken, Willempie was hier. Het was een leuke week, maar gisteren wel een siesta-dag gehouden om bij te komen zeg, Haha! Zaterdagavond hebben Ale en ik hem van de luchthaven opgehaald. Zijn we daarna op het strand gaan chillen met Alejandro, Willem, Andrez en Laura. De bedoeling was een uurtje maar we lagen om 4.30 in bed ofzo.

Zondag zou ik met Willem gaan duiken. We hadden een autootje gehuurd en de spullen en flessen opgehaald bij Dive Academy. Ik heb alles gecheckt!!! Naar Arinaga gereden, alle uitrusting op en aan, klaar om het water in te gaan, lekt mijn regulatorset, bij de gauges, hoe diep je bent en hoeveel lucht je hebt. Dus mijn bar ging in een paar minuten van 210 naar 190 bar, dus we konden daar echt niet mee duiken. Of heel kort.. Dus terug naar Arguineguin en daar maar een duikje in de baai gedaan. Een beetje een mislukte dag eigenlijk. Maar goed, savonds in het restaurant gewerkt en een beetje op tijd naar bed. De volgende dag zouden we een ritje over het eiland doen, Alejandro was die dag vrij bij het restaurant. Dus we hebben een leuke tocht gemaakt, de omgedraaide route van die ik met Nicolle en pa gereden hebt. De volgende 3 dagen hebben we elke dag gedoken. Dinsdag, 2 bootduiken (Mogan Wrecks en Arguineguin Reef) woensdag 2 duiken op Arinaga (eindelijk haha), donderdag weer 2 bootduiken (Pasito Blanco Reef en the russian wreck). Met in de laatste duik 7 roggen! Echt leuk. Donderdag avond hadden we een bbq op het strand weer met Laura en Andres er ook bij. Dat was behoorlijk laat geworden, again en vrijdagavond hadden we nog een nachtduik op Arinaga. Nog wat gedronken met Dave en Ellen en toen was het ook weer 02.00 voordat we het wisten. En gisteren, zaterdag ging Willempie naar huis. Afgelopen donderdagavond was dan ook mijn laatste avond in het restaurant.

Zaterdag ben ik met Willem meegereden naar Playa del Ingles en daar heeft hij de bus naar de luchthaven gepakt. Ik had nog iets te bespreken met mijn baas van het restaurant dus toen ik daarvan terugkwam om 16.00 ben ik als eem blok in slaap gevallen, haha. Nu ga ik lekker 2 weken de toerist spelen. Nog even genieten van dit mooie paradijsje hier. Ga nog een paar dagen 'pleasure-duiken' met Ale, met tante Riek naar het strand, shoppen, heb een feest bij Anfi met Bianca, met ome Hans met de motor mee, surfen misschien nog. Dus ga me niet vervelen deze twee weken. En dan nog spulletjes pakken en naar Holland. Ik krijg nu kriebels in mijn buik als ik eraan denk, hihi. Het is al bijna 10 maanden geleden dat ik NL verlaten ben..

Nou schatjes, tot heeel gauw allemaal en ik zal er nog wat fotootjes bijplakken ;-)

Kus Ellis

  • 03 Juni 2007 - 12:14

    Elisabeth:

    Geniet van je 2 vrije weken na al het harde werken!
    Goede tijd in Nederland alvast!

    Groetjes Elisabeth

  • 03 Juni 2007 - 21:51

    Nicolle:

    hehehe, toch maar sportschoentjes aangetrokken bij rock nublo? :P

    Loopt toch wat makkelijke dan die slippertjes he? ;)

    Tot snel schattie!

    (K)

  • 06 Juni 2007 - 09:36

    Lorraine:

    hey ellis
    kei leuk dat je bijna weer in nl bent het zal zeker spannend voor je zijn maar vergeet niet een weekje hier en je bent al weer gewend haha same old same old niet veel veranderd alleen vervolg heet nu plein vijf ik werk daar nu is wel effe wennen is nu een beetje sjieker als eerst maar leujke collega's dus zal wel mee vallen ik zie je hoplelijk als je hier bent gaan we samen stappen tot snel x lorraine

  • 10 Juni 2007 - 15:01

    Willem:

    Hey Ell,

    Perfect motto!! Whahaha. Het was echt SUPER!! Je volgende land kom ik je weer gewoon opzoeken..

    Dikke zoen en tot snel!

  • 10 Juni 2007 - 15:14

    Rianne:

    Heeey lieve Ellebel,

    Wat leuk dat je naar Nederland komt! Hoop dat we wat af kunnen spreken...
    Ik kwam namelijk gister nog hele leuke filmpjes tegen van onze avondjes in Breda, weet je nog ;-)

    Dikke kus Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ga ik halverwege augustus Nederland verlaten.. Ik ben veel administratieve dingen aan het regelen, want het is nog een heel gedoe om alles hier op te zeggen enzo. Tja, ik ga echt emigreren. Ik blijf het eerste jaar in Gran Canaria. Na dat jaar weet ik het nog niet zeker: Als het goed bevalt blijf ik langer, maar ik zou ook wel graag voor een duikschool willen werken en misschien in nog wat andere landen gaan werken. Natuurlijk wil ik wel in contact blijven met alle mensen uit Nederland die ik lief vind! Groet, Ellis

Actief sinds 14 Juni 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 46636

Voorgaande reizen:

26 Juni 2010 - 27 December 2010

Maldives, Veligandu

06 Oktober 2008 - 27 Juni 2009

Caribean - dominican republic - mexico.......

27 Augustus 2006 - 07 September 2008

Gran Canaria

18 Maart 2011 - 30 November -0001

Oceanie :-)

Landen bezocht: